Logisztika és Ügyfélkapcsolat SIKA módra

Logisztika, adminisztráció és ügyfélkapcsolat  – a sikerünk kulcsa, mi ezt szó szerint értjük. De Nélküled nem tudjuk profin csinálni. Téged keresünk, ha örömmel tölt el, hogy a vevő azért szeret a Sika Hungáriánál vásárolni, mert Te is itt vagy nálunk. Téged keresünk, ha precízitásod mellett olyan a kommunikációd, hogy az ügyfél mosolyogva teszi le a telefont a beszélgetésetek után és/vagy pedig elégedetten olvassa az e-mailedet.
Téged keresünk, ha mindehhez még műszaki érzéked is van.

A Sika Hungária ehhez az alábbiakat biztosítja neked:

  • profi termékkört
  • svájci minőséget
  • tisztességes jövedelmet - túlórák nélkül
  • nyugodt hátteret
  • folyamatos képzést 
  • elkötelezett csapatot
  • példásan hatékony működést
  • higgadt és támogató cégvezetést

Lehet, hogy elsőre hihetetlennek tűnik, de tudjuk: létezik olyan ember, aki jól is kommunikál és precízen adminisztrál. Szerintünk ez az ember TE is lehetsz!

De mi lesz a feladatod?

  • Széleskörű termékskálánk megismerése, tudásod folyamatos fejlesztése (segítünk ebben is)
  • A saleses kollégák (is) remekül dolgoznak, a beérkező rendeléseket azonban Te fogod feldolgozni
  • Ehhez szükséges logisztikai adminisztráció: sok-sok ügyfél, termék, rengeteg cikkszámmal és ezek kombinációja (ezért említettük a precizitást)
  • A legfontosabb: olyat ígérj az ügyfélnek amit mindig tudunk tartani, és amit megígérsz azt tartsd be! Ha erre odafigyelsz, mindannyian jól járunk!

Néhány feltétel, amit szükségesnek tartunk, hogy velünk dolgozz:

  • Minimum 1 év vevőszolgálati, logisztikai tapasztalat
  • Megnyerő kommunikációs készség - ugye, nem csuklik el a hangod, ha felveszed a telefont? laugh
  • Sikeres együttműködés a társosztályokkal – használd cégen belül is remek kommunikációs készségedet
  • Keresd elő az érettségi bizonyítványod (vagy magasabb végzettségedet igazoló iratot) szükség lesz rá
  • Ha van SAP gyakorlatod, annak örülünk, ha nincs, ne add fel, nem kötelező, csak előny.
  • Ha ráadásul angolul is beszélsz, Te vagy a mi emberünk! (nem létszükséglet, ez is csak előny)

Fontos tudnod, hogy most még a XI. kerületi Prielle Kornélia utcában van a cég, de várhatóan 2020. áprilistól új helyünkre, Biatorbágyra költözünk. Aggódnod azonban nem kell, a cég buszjáratokkal fogja biztosítani a kijutást azoknak a kollégáknak, akiknek ez nehézséget okozna.

Tetszik amit eddig írtunk? Kérlek, hogy töltsd ki ezt az űrlapot, hogy mi is megismerhessünk Téged. Ha kérdésed van, ne habozz, keress bennünket!

Bartha Anikó
HR csapatépítész