IT ügyfélszolgálati munkatárs

Ha a csúcsra törnél az IT világában, akkor segítsd csúcsra törni az Aruba Cloud ügyfeleit, támogasd őket mint profi IT ügyfélszolgálatos!
Igazi XXI. századi cégként, nemzetközi háttérrel vagyunk jelen a magyar piacon, Európa nagy részén mára megkerülhetetlenek lettünk a felhőszolgáltatások világában.
Most jön a lényeg: Téged keresünk, ha felsőfokú IT végzettséged van, és ráadásul nem ijedsz meg az ügyfélkommunikációtól és a magas szintű ügyfélélmény biztosításától sem!

Mi lesz a feladatod az Aruba Cloudnál?

  • felhő-, webtárterület szolgáltatásaink kapcsán jelentkező ügyfelek támogatása, informálása, kiszolgálása
  • webhosting kezelő rendszerek beállítása és ezzel kapcsolatos támogatás 
  • beérkező kérések, kérdések feldolgozása, azok megválaszolása, megoldások gyors, hatékony, technikailag kifogástalan biztosítása email, chat, telefon útján
  • a folyamatban lévő ügyekben rendszeres kommunikáció, tájékoztatás az ügyfelek felé
  • magas szintű ügyfél elégedettség elérése, kommunikációs készségeid és szakmai tapasztalatod révén

Amit Neked kínál az Aruba Cloud:

  • multikulturális környezet mellett családias légkör, stabil céges háttér
  • gyorsan fejlődő piac, friss, ropogós, XXI. századi szolgáltatás
  • folyamatos tanulási, fejlődési lehetőség
  • részvételi lehetőség technikai, szolgáltatás fejlesztési projektekben
  • legmodernebb IT eszközök a munkavégzéshez
  • ideális munkakörnyezet, iroda Budapesten
  • lecsúsztatható, vagy fizetett túlóra - mert fontos számunkra a munka és magánélet egyensúlya is
 

Az alábbi tudást várjuk Tőled a pozíció betöltéséhez:

  • felsőfokú informatikai végzettség (legalább Bsc)
  • társalgási szintű angol nyelvismeret, írásban történő angol nyelvű kommunikáció
  • kifogástalan magyar helyesírás
  • a következő rendszerek legalább alap szintű ismerete:
    • Linux / Unix és Microsoft Windows Server operációs rendszerek
    • TCP / IP hálózatok
    • webes szolgáltatások (például IIS, Apache, Tomcat, DNS)
    • DB (Mysql és Microsoft SQL Server)
    • vezérlőpanelek (CPanel, Plesk) haladó vagy akár fejlesztői szintű ismerete

 

A következő kompetenciák fontosak és szükségesek:

  • kiváló interperszonális készségek – mind az ügyfelekkel, mind a kollégákkal való kapcsolattartásban, kommunikációban
  • csoportmunka iránti elkötelezettség
  • problémamegoldó hozzáállás – megoldásra fókuszálás
  • folyamatos fejlődési, tanulási igény és készség – szakmai terület változásainak -akár autodidakta módon- történő követése, nyitottság a cégen belüli fejlődésre, feladatkör bővítésre
  • hatékony, ügyfél elégedettséget eredményező ügyintézés e-mailben, telefonon és chat-en – technikai hátterét tekintve egyértelmű, szakmailag magas színvonalú, választékos és megbízható kommunikáció
  • multitasking műveletek végzésének képessége dinamikus környezetben
 

A következő készségeket előnynek tekintjük a kiválasztásnál:

  • Cloud rendszer, szolgáltatás alapismeret, ügyfélszolgálati tapasztalat, valamint hálózati ismeretek
  • SPAM / Junk Mail - ezek szűrése, kivédése, a kapcsolódó problémák kezelése
  • ASP, .NET, PHP nyelvek alapvető ismerete
  • a főbb Hypervisors (VMware vSphere és Microsoft Hyper-V) alapvető ismerete
 

Mindent kipipáltál az előbbi felsorolásoból? Akkor nincs más hátra, kérlek, töltsd ki a jelentkezési űrlapot: