Turek Miklós

Az értékesítői kommunikáció – ahogy általában a kommunikáció is - több összetevőből áll. A tartalom, amit át adni szeretnél, kb. 15%-ot jelent a kommunikációdban. De miből áll a fennmaradó 85%? Megjelenés, hangszín és hangfekvés,  hangerő, hangsúly, modor, testbeszéd, gesztusok.

A cégedben Te kikkel kommunikálsz? Kollégákkal, beszállítókkal, hivatalokkal és ÜGYFELEKKEL! Nem véletlenül emeltem ki az ügyfeleidet, ők talán a legfontosabbak, ezért érdekes, hogy hogyan élik meg az előbb említett 85%-ot? Hogyan tudsz ezen javítani a személyes értékesítésedben? Mennyit javulhat a vevőkonverziód, ha tudatosabban kommunikálsz?

Az ügyfeleiddel kapcsolatban van még egy lényeges szempont: az empátia. Ez az üzleti életben azt jelenti, hogy felteszed-e azt a kérdést, hogy „Ha én lennék a saját vevőm, vásárolnék magamtól?” Át tudod-e érezni az ügyfeled problémáit, hogy megtudd valódi igényeit? Vagy csak a saját hasznod jár a fejedben?  (Ha így van, nem tudsz tartós sikert elérni.)

Az empátia a legfontosabb értékesítői tulajdonság. Vajon tanulható? Vagy veleszületett tulajdonság? Az igazság a kettő között van, ami tanulható, azt megtanítom neked.

Ezekre a kérdésekre színművészként és színházi menedzserként, többsíkú kommunikációs ismeretek birtokában segítek neked a választ megtalálni a vállalkozásodra és a tevékenységedre szabva.

Turek Miklós színművész

Email: kommunikacio@ertekesits.hu
Telefon: +36 30 265 9010

>> Vissza a szakértőink oldalra <<