További szakértőink

Olyan kollégákkal működünk együtt, akik az értékesítés támogatással, kommunikációval, HR-rel, online megjelenéssel kapcsolatban specializálódtak egy-egy területre, és ezzel hozzá tudnak járulni a céged sikereihez. Ahhoz, hogy kapcsolatba lépj velük, kérlek, hogy először kérj egy ingyenes konzultációt, hogy fel tudjuk mérni az összefüggéseket a fejlesztendő területek között.

Kattints ide:


Csorba Éva

Csorba Éva vagyok. Azzal foglalkozom, hogy megjelenítem a vállalkozásod értékeit az ügyfeleid számára. Három ponton tudsz hatást gyakorolni rá: az arculatoddal, a kiszolgálásod minőségével illetve a munkád vagy a terméked minőségével. Manapság általában az arculatoddal találkozik először az ügyfeled. Ennek az első benyomásnak a profi kialakításában segítelek, webdesign, Facebook oldal design, névjegy, szórólap, logó és arculat tervezéssel. A legnagyobb örömet az jelenti a munkámban, amikor látom az arcodon azt a hatást, amit a munkám eredménye okoz. A megfelelő arculat eredménye pedig nagyobb hitelesség, épülő márkanév, több megrendelés. Ezzel járulok hozzá a vállalkozásod sikereihez.

Csorba Éva


Kovács László

asd1.jpg

Kovács László vagyok, a Follow Marketing tulajdonosa. Szeretnék segíteni a vállalkozásodnak és ezáltal neked is, hogy levegyek egy olyan terhet a válladról, ami akadályozhat a további fejlődésben. Úgy gondolom, hogy az Instagramban jelenleg olyan marketing lehetőségek rejlenek, amelyek más platformokon nem léteznek. Az Instagram a 2019-es online világ leghatékonyabb platformja.

Kovács László


Horváth Balázs

Van két érdekes terület, ami komolyan befolyásolhatja az értékesítést a cégedben.

Az egyik a webes megjelenésed. Ma Magyarországon a vállalkozások 40%-nak nincs weboldala. Ők vajon hogyan élnek túl? Ma már nem az a kérdés, hogy van-e weboldalad, hanem az, hogy minden asztali és mobil eszközön jó látható-e (reszponzív weboldal), és hogyan támogatod meg vele az értékesítést. Milyen célból van szükséged weboldalra? Hogyan illeszted a marketing és sales folyamatokba? Ebben segítek Neked is, az előbbi folyamatok szemszögéből, átfogó vizsgálat után adok javaslatot a webes megjelenésed fejlesztésére.

A másik területem az ügyviteli szoftverek, ezen belül is az értékesítést támogató megoldások: CRM, számlázás, készletnyilvántartás. Független tanácsadóként, a folyamataidat megvizsgálva adok tanácsot a szoftverválasztásban. Egy példa: egy jól megválasztott CRM szoftver akár egy-két hónapon belül 10% feletti bevételnövekedést hozhat a cégedben. Mikor vizsgáljuk meg nálad ezt a kérdést?

Az a küldetésem, hogy minden magyar vállalkozásnak legyen weboldala és ügyviteli szoftvere, ami mobilon is könnyen használható!

Horváth Balázs
Az IT RandiGuru


Vollner Judit

Vollner Judit vagyok, kommunikációs tréner, instruktor. Több évtizedes előadói, színpadi, drámapedagógusi és felnőttoktatási tapasztalataimra építem a szóbeli kommunikáció technikáját, gyakorlatát tudatosító kurzusaimat, tréningjeimet.
Programomnak az Adj hangot magadnak! címet adtam. Egyrészt mert ténylegesen megtalálod a szépen zengő igazi hangodat (szakzsargonban: zöngédet), másrészt átvitt értelemben is megtalálod a „hangodat”, tehát beszédeddel, jelenléteddel érvényesíteni tudod egyéniségedet, szándékaidat az élet minden területén.
Meggyőződésem, hogy mindenki képes a saját életbeli szerepeit, a munkájában adódó helyzeteket egy kicsivel mindig jobban és jobban alakítani. Ha pedig képessé válik az adott szituációkban könnyedén, hitelesen és hatásosan kommunikálni, akkor megvalósíthatja elképzeléseit, elérheti céljait. Sikert arat.

Vollner Judit


Rajos F. Marianna

Mit adhat egy életvezetési tréner (life coach)? Külső szemlélőként, - aki érzelmileg nem érintett a feldolgozandó helyzetben, - más rálátással bírok a problémára, mint annak tulajdonosa. Rávilágítok olyan területekre, melyek egyébként sötétben vagy észrevétlenek maradnának, és gátolhatják a hatékony sales tevékenységet. 

Ezt a tevékenységet csoportos, illetve egyéni tréning formájában is végzem, attól függően, hogy neked mire van szükséged.

Kinek lehet szüksége életvezetési tréningre?
Sok dolog van, amire senki sem tanított meg bennünket, sem az iskola, sem a szüleink. Mintázatok, példák, stratégiák hiányoznak a mindennapjainkból, melyekkel könnyebbé tehetnénk az életünket. A tréning során olyan ismereteket, információkat, szemléletmódot kaphatsz, melyeket nem kell hosszú idő alatt, saját tapasztalatból megszerezned. Ezzel időt, pénzt és energiát takaríthatsz meg magadnak.

Rajos F. Marianna


Turek Miklós

Az értékesítői kommunikáció – ahogy általában a kommunikáció is - több összetevőből áll. A tartalom, amit át adni szeretnél, kb. 15%-ot jelent a kommunikációdban. De miből áll a fennmaradó 85%? Megjelenés, hangszín és hangfekvés,  hangerő, hangsúly, modor, testbeszéd, gesztusok.

A cégedben Te kikkel kommunikálsz? Kollégákkal, beszállítókkal, hivatalokkal és ÜGYFELEKKEL! Nem véletlenül emeltem ki az ügyfeleidet, ők talán a legfontosabbak, ezért érdekes, hogy hogyan élik meg az előbb említett 85%-ot? Hogyan tudsz ezen javítani a személyes értékesítésedben? Mennyit javulhat a vevőkonverziód, ha tudatosabban kommunikálsz?

Az ügyfeleiddel kapcsolatban van még egy lényeges szempont: az empátia. Ez az üzleti életben azt jelenti, hogy felteszed-e azt a kérdést, hogy „Ha én lennék a saját vevőm, vásárolnék magamtól?” Át tudod-e érezni az ügyfeled problémáit, hogy megtudd valódi igényeit? Vagy csak a saját hasznod jár a fejedben?  (Ha így van, nem tudsz tartós sikert elérni.)

Az empátia a legfontosabb értékesítői tulajdonság. Vajon tanulható? Vagy veleszületett tulajdonság? Az igazság a kettő között van, ami tanulható, azt megtanítom neked.

Ezekre a kérdésekre színművészként és színházi menedzserként, többsíkú kommunikációs ismeretek birtokában segítek neked a választ megtalálni a vállalkozásodra és a tevékenységedre szabva.

Turek Miklós színművész


Ha kapcsolatba akarsz lépni valamelyik kollégánkkal, kattints ide:

Vittinger László
Kapcsolatépítész, tulajdonos

Bartha Anikó
HR csapatépítész, tulajdonos

>> Vissza a szakértőink oldalra <<