Online munkaerő toborzás

Jártál már úgy, hogy a hagyományos módon feladott álláshirdetésre (például értékesítő vagy üzletvezető) nem érkezett releváns jelentkező? 2018-ban vajon milyen nehéz a megfelelő munkaerőnek "eladni" az álláshirdetésedet? A közösségi média segítségével nem csak “várjuk”, hogy felbukkanjon a számunkra ideális jelölt, hanem meg is előzzük őt azzal, hogy lehetőségként kínáljuk fel nyitott pozíciónkat számára. Ezáltal éppen munkát kereső, illetve jelenleg aktívan dolgozó, de új lehetőségek irányába nyitott embereket egyaránt megtalálhatunk.

Meglepő módon így kisebb számban, de sokkal rátermettebb jelöltek jelentkeznek. Ennek az az oka, hogy a közösségi médiákban sokkal pontosabban lehet "célozni" így könnyebb a megfelelő jelölteket megtalálni.   Miért jó ez? Kevesebb erőforrással, gyorsabban megtalálod a megfelelő embert a nyitott pozícióra. 

Ha van nyitott pozíció a cégedben, itt az ideje, hogy kipróbáld Te is, hogy a sikeres cégek hogy találják meg a megfelelő munkaerőt!

Kérj egy ingyenes konzultációt, és nálad is kiderítjük, hogy mire van szükséged a hatékonyabb értékesítéshez!

Körmendi Ádám
online marketing stratéga

Vittinger László
kapcsolatépítész

>> Vissza az eszközökhöz <<