Blog

Ki hívott taknyosnak, milyen a jó kérdés, "hülye" vevő, tévhitek az értékesítésben, árérzékeny piac, nagy ügyfél, kanapé... Érdekességek, hírek, saját történetek és tapasztalatok a sales és networking világából, a kapcsolatépítésztől.

Ha elolvasod a blogbejegyzéseimet, jobban megismerhetsz!

Ha tetszenek a bejegyzések, kérlek like-old a Facebook oldalamat is!

Az ügyfél-elégedettség mérésről Az ügyfél-elégedettség mérésről

2016.10.10. 16:07

Kedves vállalkozó és/vagy értékesítő olvasóm!

Téged mikor kérdezett meg egy beszállítód, hogy miért őt választottad? Te mit válaszolnál? Ugye te megkérdezed a vevőidet?

Pénzbehajtós kommunikáció Pénzbehajtós kommunikáció

2016.10.05. 6:34

Kedves vállalkozó és/vagy értékesítő olvasóm!

Szokványos történet az alábbi, lehet, hogy veled is előfordul, hogy a sikerrel lezárt értékesítés után az ügyfél nem fizet időben, azzal kommunikálni kell. Persze nem az ukrán „ügyvédnek”, hanem először neked.

Ha ez az ügyfél az úgynevezett uralkodó típusba tartozik, (érdemes az eneagram típusok között megnézni a jellemzőit) akkor jól meg kell válogatni a szavaidat.

Egy jó időben feltett jó kérdés – háromszoros bevétel Egy jó időben feltett jó kérdés – háromszoros bevétel

2016.10.03. 15:04

Kedves értékesítéssel foglalkozó olvasóm!

Körülbelül 10 évvel ezelőtt, egy klinkerburkolatokat forgalmazó cég üzletágvezetőjeként dolgoztam, ott esett meg velem a történet, ami az igényfelmérésről szól. Bejött a bemutatótermünkbe egy vevő, egy fekete négykarikás 6-os autóval, csak úgy sütött róla, hogy tudja, hogy mit akar, nem szokott ellentmondani neki senki. Jól menő vállalkozónak tűnt.

„Nem érdekel, hogyan, menj és adj el!!!” „Nem érdekel, hogyan, menj és adj el!!!”

2016.10.01. 15:30

Kedves vállalkozó olvasóm!
Az egyik legnehezebb kérdés, hogy hogyan lehet egy értékesítőt motiválni. Rengeteg példát látok, ahol az értékesítő kap felülről egy tervet és egy folyamatos nyomást, miszerint „nem érdekel, hogyan, menj és adj el!” Persze, hogy működik a módszer, sok értékesítő félti a munkáját, nem akarja elveszíteni. Így nekiáll, és a hónap utolsó két napján még két kávégépet, vagy tíz telefon előfizetést próbál kétségbeesetten eladni. Figyeld a szavakat: „fél”, „próbál”, „kétségbeesetten”. Szerinted, ha ilyen hangulatban képviseli a cégedet, az ügyfeleknek milyen véleménye lesz az értékesítődről, illetve a cégedről?