Próba értékesítés fejlesztés

Nem csak a nagy cégek kiváltsága a profin megtervezett értékesítési folyamat. A KKV szektorban is szükség van rá, de sok vállalkozó, aki egyébként remek szakember, nem fordít erre a területre elegendő figyelmet, inkább ösztönösen csinálja. 

Milyen eszközökkel fejlődhetsz?

Kapcsolatépítő tréning

Ügyfélszerzés 2017

Hideghívás? Nem!

Networking? Igen!

Hogyan?

Bemutatkozás tervezés

Ön mivel foglalkozik? 

A válasz 5 perc? Nem!

A válasz 20 másodperc? Igen!

Hogyan?

Értékesítési tréning

Értékesítés 2017

Tukmálás? Nem!

Ügyfélélmény? Igen! 

Hogyan?

Ha te is a KKV szektorban tevékenykedsz, kérdezd meg magadtól, hogy:

  • Mit gondolnak rólad a vevőid?
  • Mérnökként, informatikusként, egyéb szakemberként szükséged van értékesítőre, vagy neked kell elvégezned ezt a feladatot?
  • Az online marketing leadet vagy vevőt generáljon?
  • Mi a pontos feladata az értékesítőidnek?
  • Melyik a legjobb ügyfélszerzési mód számodra?
  • Mi az oka, hogy nem válnak be az értékesítők a cégednél?
  • Hogy működik a backoffice?
  • Hogyan méred az értékesítést?
  • Hogy működnek a viszonteladóid?

Téged mennyire foglalkoztatnak ezek a kérdések? Ezt beszéljük meg az első találkozón, ezután egy több lépésből álló folyamatot vázolok fel neked. Ha ezen a folyamaton végig mész, helyére kerül ez a szépséges építőkocka a cégednél, amit úgy hívnak, hogy értékesítés. Természetesen a sikeres vállalkozásnak több összetevője (jó termék/szolgáltatás, pénzügy, céges folyamatok stb.) is van, én ezt az egyet tudom megmutatni neked, és megszerettetni veled!